Klimas Wkręt-met i związek POiD zachęcają do „Wymiany Stolarki z Dobrym Montażem”
Marka Klimas Wkręt-met od wielu lat jest członkiem Związku Polskie Okna i Drzwi, czynnie uczestnicząc w życiu i inicjatywach organizacji. Tym razem jako „Partner Strategiczny” dołącza do akcji "Wymień stolarkę + Dobry Montaż", zachęcającej do termomodernizacji budynków.
W Polsce od pewnego czasu, na wzór krajów Europy Zachodniej, funkcjonują projekty rządowe wspierające finansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych. Wsparcie finansowe udzielane jest poprzez takie programy jak "Czyste powietrze", "Ulga termomodernizacyjna" czy "STOP Smog". Podjęte działania mają na celu ograniczenie powstawania zanieczyszczeń powietrza w Polsce, gdzie skala tego zjawiska sięgnęła wymiaru jednego z największych w Unii Europejskiej.
Wsparcie branży
|
Projekty rządowe to jedno. Ważne jest właściwe zakomunikowanie tematu oraz wypromowanie dostępnych rozwiązań, a także korzyści jakie niesie za sobą termomodernizacja. To właśnie temu ma służyć nowy projekt zainicjowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi, w którym wspólnym nakładem sił branży stolarki, będzie zachęcać do wymiany starej stolarki na energooszczędną. Aby parametry energooszczędnej stolarki zostały przeniesione na właściwości budynku niezbędny jest ich właściwy i fachowy montaż. Dlatego też kampania "Wymień Stolarkę + Dobry Montaż" jest tak ważną inicjatywą.
Klimas Wkręt-met, zaangażowanie na wielu płaszczyznach
Oczywiście , w tak ważnym projekcie nie mogło zabraknąć zaangażowania firmy Klimas Wkręt-met, która wieloma inicjatywami, zarówno tymi wspólnymi, organizowanymi przez organizacje branżowe, jak i własnymi, popularyzuje techniki właściwego montażu stolarki budowlanej przy użyciu rozwiązań z własnego portfolio produktowego. Jedną z ważniejszych inicjatyw marki jest projekt „Mobilna strefa montażu", w której specjalnie wyposażony samochód wraz z ekipą ekspertów, przy udziale partnerów handlowych firmy Wkręt-met, realizuje specjalistyczne szkolenia montażowe w całej Polsce. Mobilna Strefa Montażu to część szerszego projektu edukacyjnego firmy, który realizowany jest pod nazwą zamocowani.pl. Poza cyklem mobilnych szkoleń, projekt przewiduje udostępnianie uczestnikom atrakcyjnych materiałów filmowych, graficznych i tekstowych, z których mogą czerpać wiedzę na temat wszechstronnego wykorzystania produktów marki Klimas Wkręt-met. Po pierwszym sezonie szkoleń możemy stwierdzić, że Mobilna Strefa Montażu w 100% spełniła zakładane cele. Dotarliśmy do konkretnej grupy osób na co dzień zajmujących się montażem, którym przybliżyliśmy nasze rozwiązania i przeprowadziliśmy szkolenia techniczne. Szczególnie cieszy nas fakt, że przedstawiciele hurtowni i składów budowlanych już zgłaszają się do nas z zapytaniem o plan kolejnej trasy. To oznacza, że nasza inicjatywa jest potrzebna, a wykonawcy potrzebują fachowejwiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań w zakresie technik zamocowań. To również dla nas impuls i ogromna mobilizacja by w projektach takich jak inicjatywa Wymień Stolarkę + Dobry Montaż, łączyć siły tworząc jeden wspólny komunikat na temat zalet termomodernizacji - mówi Maciej Strychalski, dyrektor Działu Marketingu Klimas Wkręt-met. Od projektu po właściwy montaż
Marka Wkręt-met już na etapie projektowania swoich rozwiązań bierze pod uwagę kwestie ich późniejszego zastosowania w montażu konkretnych produktów. Dzięki licznym testom i symulacjom w dziale badań i rozwoju marki rozwiązania oferowane przez firmę znajdują coraz to szerszą rzeszę klientów, którymi często są najwięksi producenci stolarki budowlanej w Polsce, a także grupy monterskie. Projektując i produkując rozwiązania wykorzystywane do montażu stolarki budowlanej bardzo istotną kwestia dla nas jest jakość wykonania prac monterskich. Często bowiem niedbale, niezgodnie ze sztuka wykonane montaże, są odbierane jako problem z produktem mimo, że zawinił brak wiedzy lub dbałości montażysty. Chcąc ograniczać takie sytuacje nasza firma stara się być bardzo aktywna we wszystkich działaniach związanych z propagowaniem dobrego montażu - dodaje Maciej Strychalski.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|