Somfy zaprasza do kontaktu ze swoimi ekspertami
Platforma wiedzy i wymiany informacji www.forum.somfy.pl jest już dostępna dla wszystkich miłośników inteligentnych rozwiązań do domów i mieszkań oraz tych, którzy chcą dowiedzieć się o nich więcej.
Po wdrożeniu dwóch znaczących programów skierowanych do klientów końcowych, czyli Lead Management do bezpośredniej obsługi zapytań B2C i nowych usług serwisowych, Somfy udostępnia platformę do wymiany informacji, która umożliwia użytkownikom indywidualnym bezpośredni kontakt ze specjalistami Somfy.
|
„W dobie, gdy wszelkiego rodzaju fałszywe wiadomości, czyli popularne fake news, szturmem zdobywają internet, firma Somfy chce zapewnić swoim klientom dostęp do rzetelnych i wiarygodnych informacji na temat naszych produktów, rozwiązań, sposobu ich instalacji czy działania. Na pytania użytkowników forum będą odpowiadać najlepiej wykwalifikowani pracownicy naszego zespołu i będą to robić przede wszystkim sprawnie, ale również posługując się przystępnym językiem” – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.
Na forum będzie można zadać pytania i uzyskać odpowiedzi na temat zautomatyzowanych rolet, żaluzji, markiz, pergoli, bram wjazdowych i garażowych, a także innych rozwiązań związanych z inteligentnymi domami z portfolio Somfy. Kategoryzacja wątków pomoże łatwo znaleźć interesujący temat, a jednocześnie sprawdzić, czy inny użytkownik nie szukał już rozwiązania dla podobnego zagadnienia. Warto też zajrzeć tu ze względu na możliwość sprawdzenia jak Internet Rzeczy będzie rozwijał się w najbliższym czasie i jakie nowości wkrótce zagoszczą na polskim rynku.
Aby korzystać z forum.somfy.pl, brać udział w dyskusjach, zadawać pytania i dzielić się informacjami z innymi użytkownikami platformy, wystarczy założyć konto. Z forum można korzystać tradycyjnie na komputerze, jest ono również dostępne na urządzenia mobilne (smartfon czy tablet).
Poprzez nowe forum dyskusyjne firma wprowadza w życie działania zgodne ze strategią otwartości: rozwiązania Somfy będą dostępne dla każdego, od momentu projektu domu, poprzez jego wyposażenie w urządzenia inteligentne, aż po ich bezawaryjne działanie.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|