Międzykulturowy Pilkington


2019-09-30
Michel Knepper z Niemiec, Chihab-Dine Ben Taya z Maroka i Vyacheslav Prygoniuk z Ukrainy to bohaterowie najnowszego reportażu z cyklu „Natchnieni szkłem”, prezentującego ludzi związanych zawodowo lub hobbistycznie ze szkłem. Wszyscy są pracownikami NSG Group, właściciela marki Pilkington.

Dbałość o równość wszystkich pracowników, bez względu na płeć czy narodowość, jest  jedną z kluczowych wartości firmy, wpisaną w kodeks etyczny NSG Group. W praktyce oznacza tworzenie takiego środowiska pracy, w którym pracownicy, niezależnie od różnic pomiędzy nimi, mają szanse na pełne wykorzystanie swojego potencjału. Są to inicjatywy i programy realizowane na etapie rekrutacji, zapewniające rozwój zawodowy pracowników, czy wspierające godzenie obowiązków zawodowych z rodzinnymi.

Wasze komentarze (0):

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy.


Dodaj Komentarz »


System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Bohaterowie reportażu są przedstawicielami licznej grupy obcokrajowców pracujących od lat w zakładach NSG Group w całej Polsce. W filmie mówią o codzienności w pracy, pasjach pozazawodowych i tym, jak żyje się im w naszym kraju.     

Naszym celem jest tworzenie przyjaznych miejsc pracy, a także budowanie atmosfery wzajemnego szacunku, otwartości i zrozumienia bez względu na zajmowaną pozycję oraz na pochodzenie, płeć, preferencje czy przekonania. To także działania ukierunkowane na rozwój pracowników w oparciu o ich potencjał i chęć rozwoju, jak na przykład realizowane z powodzeniem na przestrzeni ostatnich lat dedykowane programy rozwojowe - mówi Monika Kuczyńska, Dyrektor Personalna w NSG Group w Polsce. - Różnorodność naszych zespołów stanowi dla nas wyzwanie i jednocześnie inspiruje do podejmowania inicjatyw, co korzystnie wpływa na rozwój i efektywność firmy.

NSG Group w Polsce jest od stycznia 2018 r. sygnatariuszem Karty Różnorodności, promującej wśród przedsiębiorców, instytucji i organizacji ideę przeciwdziałania dyskryminacji w miejscu pracy, a także dbałości o spójność i równość społeczną. Ta wspierana przez Komisję Europejską inicjatywa jest realizowana w 17 krajach Unii Europejskiej, m.in. Niemczech, Austrii, Szwecji, Włoszech czy Belgii. W Polsce koordynatorem projektu jest Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Wcześniejsze reportaże z cyklu „Natchnieni szkłem” prezentują historię Romana Pordzika, pracownika Pilkington Automotive Poland w Piekarach Śląskich, prowadzącego w wolnym czasie Pracownię Artystyczną oraz Adama Dumy, długoletniego, emerytowanego pracownika huty szkła Pilkington Polska w Sandomierzu.

Reportaż można zobaczyć na kanale marki Pilkington na Youtube https://www.youtube.com/user/PilkingtonTV

Nadesłał:

Meloman

Przeczytaj również: