Informacje z branży budowlanej
Wtorek, 2020-08-04 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
#PełniEnergii w akcji STOP SMOG STIEBEL ELTRON
#PełniEnergii w akcji STOP SMOG STIEBEL ELTRON
Gwarancja jakości - dostępne są wyniki badań Flagowych Pap Icopal
BMI Icopal od 2013 roku dobrowolnie poddaje swoje produkty badaniom prowadzonym przez Instytut Techniki Budowlanej. Wyniki analizy po II kwartale 2020 roku Flagowych Pap Icopal potwierdzają utrzymanie ich parametrów technicznych we właściwych normach.
Budowa parku MLP Gliwice zakończona
MLP Group, jeden z wiodących deweloperów na rynku nieruchomości magazynowych w Europie, właśnie zakończył na Górnym Śląsku budowę parku logistycznego MLP Gliwice. Na terenie centrum znajdują się, wynajęte już w całości, trzy nowoczesne obiekty magazynowe klasy A o łącznej powierzchni 44 377 m kw.
Urządzamy kabinę prysznicową
Choć nie gra pierwszoplanowej roli w aranżacji – bo tytuł „gwiazdy” przypada zwykle wannie – prysznic jest nie tylko ważny, ale wręcz niezbędny w łazience.
Wyszukiwarka:
Menu
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
FERRPLAY - rusza program partnerski FERRO dla instalatorów i sprzedawców
FERRO, czołowy producent armatury i rozwiązań instalacyjnych, z początkiem grudnia uruchomił program partnerski FERRPLAY.
Grupy pompowe - nowość w ofercie Termet S.A.
Kompaktowe, sprawdzone, gotowe do zastosowania - grupy pompowe z serii DK, MK i TK.
SYSTEM ASH 80 HYBRID DOSTĘPNY W OPROGRAMOWANIU KLAES
Aluron wprowadza swój rewolucyjny, hybrydowy system okienno-drzwiowy ASH 80 HYBRID do oprogramo-wania Klaes – jednego z wiodących na świecie systemów ERP dla branży okien, drzwi, fasad oraz ogrodów zimowych.
EZVIZ przedstawia HG2 400 Smart – inteligentny napęd do bram przesuwnych
EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, prezentuje HG2 400 Smart – kompaktowy napęd do bram przesuwnych, który sprawdzi się wszędzie tam, gdzie liczy się niezawodność i komfort.
Zmiana zaczyna się od wyboru. Budowlane wybory Polaków [NAJNOWSZE DANE]
Wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych na zlecenie marki ISOVER, pokazują, że Polacy coraz lepiej rozumieją, jak codzienne decyzje – zarówno te dotyczące eksploatacji budynku, jak i wyboru materiałów budowlanych – wpływają na ich komfort życia oraz domowy budżet