Informacje z branży budowlanej
Piątek, 2020-07-24 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Skuteczna komunikacja dachowa dzięki systemowi CREATON
Możliwość sprawnego poruszania się po dachu jest niezbędna, gdy chcemy dokonać napraw, przeprowadzić zabiegi konserwacyjne, czy też uzyskać dostęp do komina, anteny lub coraz bardziej popularnych paneli fotowoltaicznych.
Jak powstaje szyba zespolona? Część 1: Magazyn i cięcie
Szyby mają zazwyczaj największy udział w powierzchni okna. W przypadku dużych przeszkleń fasadowych mogą stanowić nawet 90% elewacji. Są one transparentne, ale mają wiele istotnych funkcji, które wpływają na komfort użytkowania pomieszczeń. Jak powstają szyby zespolone?
Nowy rodzaj portfenetru w systemach Schüco z PVC-U
Balkony francuskie otrzymują coraz ciekawsze formy i zastosowania w nowoczesnej architekturze. Z myślą o projektach łączących funkcjonalność z minimalistycznym designem, firma Schüco uzupełniła ofertę portfenetrów w systemach z PVC-U o wariant z metalową balustradą złożoną z pionowych elementów.
Wyszukiwarka:
Menu
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
FERRPLAY - rusza program partnerski FERRO dla instalatorów i sprzedawców
FERRO, czołowy producent armatury i rozwiązań instalacyjnych, z początkiem grudnia uruchomił program partnerski FERRPLAY.
Grupy pompowe - nowość w ofercie Termet S.A.
Kompaktowe, sprawdzone, gotowe do zastosowania - grupy pompowe z serii DK, MK i TK.
SYSTEM ASH 80 HYBRID DOSTĘPNY W OPROGRAMOWANIU KLAES
Aluron wprowadza swój rewolucyjny, hybrydowy system okienno-drzwiowy ASH 80 HYBRID do oprogramo-wania Klaes – jednego z wiodących na świecie systemów ERP dla branży okien, drzwi, fasad oraz ogrodów zimowych.
EZVIZ przedstawia HG2 400 Smart – inteligentny napęd do bram przesuwnych
EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, prezentuje HG2 400 Smart – kompaktowy napęd do bram przesuwnych, który sprawdzi się wszędzie tam, gdzie liczy się niezawodność i komfort.
Zmiana zaczyna się od wyboru. Budowlane wybory Polaków [NAJNOWSZE DANE]
Wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych na zlecenie marki ISOVER, pokazują, że Polacy coraz lepiej rozumieją, jak codzienne decyzje – zarówno te dotyczące eksploatacji budynku, jak i wyboru materiałów budowlanych – wpływają na ich komfort życia oraz domowy budżet