Informacje z branży budowlanej
Czwartek, 2019-11-21 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Reynaers Aluminium partnerem konferencji Nowe Oblicze BIM 2019
Firma Reynaers Aluminium po raz kolejny została partnerem konferencji Nowe Oblicze BIM. Czwarta edycja tego branżowego wydarzenia odbędzie się w dniach 19–20 listopada 2019 w Warszawie.
Niska nasiąkliwość i wysoka mrozoodporność - czy ściany z silikatów wymagają otynkowania?
Wyroby wapienno-piaskowe charakteryzują się niską nasiąkliwością i wysoką mrozoodpornością. Cechy te sprawiają, że mogą z powodzeniem być stosowane nawet w trudnych warunkach, na jakie narażone są ściany fundamentowe lub elewacje.
Armaflex Duct Plus AL – łatwa w montażu, estetyczna i trwała izolacja
Wybierając izolację kanałów wentylacyjnych zwykle skupiamy się na parametrach technicznych określających grubość, efektywność energetyczną czy poziom ochrony przed kondensacją.
Wpuść więcej światła i powietrza
Sezon jesienno-zimowy kojarzony jest zwykle z obniżonym nastrojem, osłabioną odpornością i brakiem energii.
Wyszukiwarka:
Menu
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
FERRPLAY - rusza program partnerski FERRO dla instalatorów i sprzedawców
FERRO, czołowy producent armatury i rozwiązań instalacyjnych, z początkiem grudnia uruchomił program partnerski FERRPLAY.
Grupy pompowe - nowość w ofercie Termet S.A.
Kompaktowe, sprawdzone, gotowe do zastosowania - grupy pompowe z serii DK, MK i TK.
SYSTEM ASH 80 HYBRID DOSTĘPNY W OPROGRAMOWANIU KLAES
Aluron wprowadza swój rewolucyjny, hybrydowy system okienno-drzwiowy ASH 80 HYBRID do oprogramo-wania Klaes – jednego z wiodących na świecie systemów ERP dla branży okien, drzwi, fasad oraz ogrodów zimowych.
EZVIZ przedstawia HG2 400 Smart – inteligentny napęd do bram przesuwnych
EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, prezentuje HG2 400 Smart – kompaktowy napęd do bram przesuwnych, który sprawdzi się wszędzie tam, gdzie liczy się niezawodność i komfort.
Zmiana zaczyna się od wyboru. Budowlane wybory Polaków [NAJNOWSZE DANE]
Wyniki najnowszych badań, przeprowadzonych na zlecenie marki ISOVER, pokazują, że Polacy coraz lepiej rozumieją, jak codzienne decyzje – zarówno te dotyczące eksploatacji budynku, jak i wyboru materiałów budowlanych – wpływają na ich komfort życia oraz domowy budżet