Sukces firmy Kaczkan na Festiwalu Wnętrz
W weekend 13-14 czerwca 2015 roku odbył się Festiwal Wnętrz, czyli wydarzenie łączące architektów, projektantów oraz designerów z producentami i osobami urządzającymi mieszkanie lub dom. W targach po raz pierwszy wzięła udział firma Kaczkan.
Festiwal Wnętrz to jedno z najbardziej prestiżowych przedsięwzięć branży wnętrzarskiej w kraju. Tegoroczna edycja targów aranżacji i wyposażenia odbyła się już po raz dziewiąty. Jej celem było promowanie najnowszych trendów we wzornictwie, dobrego designu oraz najwyższej jakości przedmiotów użytkowych. Ekspozycją, która cieszyła się wyjątkowo dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających było stoisko firmy Kaczkan – producenta wysokiej jakości podłóg drewnianych.
|
Udany debiut
W tym roku firma Kaczkan po raz pierwszy wzięła udział w Festiwalu Wnętrz, prezentując swój bogaty asortyment na 2015 rok. Profesjonalne, multimedialne stanowisko skutecznie przyciągało uwagę targowych gości, szczególnie za sprawą atrakcyjnego przedstawienia zróżnicowanego asortymentu. Mając na uwadze motyw przewodni targów, jakim były inspiracje kolorami, firma Kaczkan szczególny nacisk położyła na eksponowanie produktów, prezentujących niestandardowe wybarwienia.
- W naszej ofercie można znaleźć podłogi, których odcienie przywodzą na myśl kolory występujące w naturze, na przykład kolekcje Colours of the World, w których deski pokryte są barwnymi lakierami oraz linię olejowanych podłóg Colours of the Nature. Wierzymy, że miana takie, jak Sahara, Onyx czy Vanilia mocno działają na wyobraźnię oraz wywołują skojarzenia z atrybutami zawartymi w ich nazwach. Drewniane podłogi pokryte kolorowymi lakierami i olejami są bardzo popularne w innych krajach, w szczególności we Włoszech. W Polsce także zyskują zwolenników, którzy coraz częściej inspirują się nowoczesnymi propozycjami i tworzą odważne, designerskie aranżacje z ich wykorzystaniem – mówi Kamila Kaczkan, specjalista ds. marketingu w firmie Kaczkan.
Podczas Festiwalu Wnętrz szczególnym zainteresowaniem targowych gości cieszyła się najnowsza propozycja firmy – powracająca do łask designerów i architektów wnętrz jodełka francuska oraz deski z serii Colours of the Nature: delikatnie bielona Alaska oraz intrygująca stalową barwą Grey Pearl. Nie zabrakło też pytań typowo technicznych, dotyczących parametrów użytkowych podłóg, tj. ich wytrzymałości, ścieralności czy możliwości stosowania na ogrzewanie podłogowe.
Targowe atrakcje
Firma, która odniosła już znaczący sukces za granicą, na Festiwalu Wnętrz prezentowała także między innymi ProParkiet – innowacyjną podłogę dwuwarstwową łączącą zalety parkietu i paneli, linię Only Wood, obejmującą trwałe i ponadczasowe podłogi lite oraz Wall of Wood, czyli innowacyjny system drewnianych pokryć ściennych. Ułożenie fragmentów podłóg w części stoiska pozwoliło odwiedzającym na żywo obejrzeć deski, przyjrzeć się ich wybarwieniu i strukturze oraz przekonać o ich właściwościach. Dzięki konsultacjom i rozmowom z przedstawicielami firmy Kaczkan goście mieli możliwość uzyskania szczegółowych informacji nie tylko na temat asortymentu, lecz również w zakresie aranżacji wnętrz. O popularności, jakim cieszyło się stoisko Kaczkan świadczy fakt, że podczas trwania wydarzenia rozdano ponad 700 katalogów z produktami. Poprzez udział w targach takich jak Targi Wnętrz firma zaznacza coraz bardziej widoczną obecność na polskim rynku, oferując najwyższej jakości produkty drewniane o nowoczesnym, wyrazistym designie i stworzone w harmonii z naturą. Misją Kaczkan jest także prezentować nowe podejście do aranżacji wnętrz pokazujące zróżnicowane, zaskakujące i niezwykle atrakcyjne oblicza drewnianych podłóg.
Już we wrześniu firma Kaczkan weźmie udział w kolejnej dużej imprezie branżowej – targach Warsaw Build 2015, czyli Międzynarodowych Targach Budowlanych i Wnętrzarskich. Będzie to kolejna okazja do spotkania i rozmów z potencjalnymi klientami na temat piękna oraz uniwersalności drewna.
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|