Są widoki na wygraną! Saint Gobain i sieć salonów KRISHOME z konkursem dla inwestorów
Klienci marki KRISPOL pokochali innowacyjne szyby ECLAZ – najjaśniejsze i najbardziej energooszczędne produkty w swojej kategorii.
|

Teraz inwestor wybierający ten produkt, może liczyć nie tylko na 11% więcej ciepła z energii słonecznej, 5% więcej światła dziennego w pomieszczeniu, ale również atrakcyjne nagrody.
Firma Saint-Gobain to jeden z kluczowych partnerów firmy KRISPOL, kooperacja dostawcy szyb i producenta okien wiąże się również z korzyściami dla klienta docelowego. Na początku lipca rozpoczął się konkurs, w którym każdy wygrywa. Przy fachowej pomocy doradców techniczno-handlowych inwestor może dobrać doskonałe okna o energooszczędnych parametrach od marki KRISPOL z innowacyjnymi szybami ECLAZ. W ramach akcji za taki zakup klient otrzymuje certyfikat, który może zarejestrować na stronie www.eclaz.pl . Po udzieleniu odpowiedzi na konkursowe pytanie, inwestor bierze udział w zabawie. Nagrodą główną jest podróż w dowolny zakątek świata dla 2-osób o wartości 15 000 zł, na każdego uczestnika konkursu czekają również vouchery podarunkowe do największych sieci sklepowych. Akcja potrwa do stycznia 2020 roku, listę salonów, które biorą udział w akcji, można znaleźć tu: www.eclaz.pl
KRISPOL
press box
Przeczytaj również:
- Tapetowanie na nowo - jak połączyć farbę i tapetę w jednym wnętrzu?
- Akcesoria dla dachówek ceramicznych swissporTON, które wpływają na jakość pokrycia dachu
- Nowe Warunki Techniczne pod nadzorem CBA. Eksperci alarmują: pominięto kluczowe dane oraz głos nauki
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu




