ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu


2023-02-22
W swojej najnowszej kampanii „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku” ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

W kampanii „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku" ROBYG otwarcie prezentuje swoją misję i wartości. Film jest opowieścią o ludziach, środowisku i odpowiedzialnym zarządzaniu biznesem. Nakreśla działalność grupy ROBYG, obrazując obszary wpływu, które już wcześniej zostały przedstawione w strategii i raporcie ESG za 2021 r. Deweloper podkreśla, że najważniejsze dla niego jest, aby tworzyć przyjazne osiedla dla całych społeczności, które przyczynią się do budowania więzi między ludźmi i środowiskiem. Działanie z troską, wsparciem i odpowiedzialnością - to nie puste slogany, ale wartości, które mają odzwierciedlenie w licznych działaniach dewelopera.

Wasze komentarze (0):

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy.


Dodaj Komentarz »


System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Bardzo się cieszę, że powstał film, który w niecałych dwóch minutach wyraźnie pokazuje najważniejsze założenia naszej działalności. Jestem również niezmiernie dumny, że pomysł wyszedł od naszych pracowników, którzy na co dzień także żyją według wartości ROBYG. Razem dajemy więcej, ale przede wszystkim razem działamy w sposób świadomy - zrównoważone budownictwo i odpowiedzialne prowadzenie biznesu to priorytety w dzisiejszych, jakże niestabilnych czasach. Nie zależało nam na wystudiowanym filmie z profesjonalnymi aktorami i skomplikowanym scenariuszem, bo dla nas najważniejsza jest autentyczność i szczerość. Nasi pracownicy postanowili sami wystąpić w tym obrazie, pokazać nasze działania swoimi oczami i to jest w tym wszystkim najcenniejsze - mówi Eyal Keltsh, Prezes Zarządu ROBYG.

Uważność i troska na co dzień

Obecnie jesteśmy w szczególnym momencie. Mamy już za sobą publikację naszego pierwszego raportu ESG za rok 2021 i pracujemy nad kolejnym. Myślę, że to dobry czas, aby właśnie poprzez takie kampanie jak ta, zacząć edukować i zwracać szczególną uwagę na to, co prezentujemy w naszych raportach - na realizację ludzkich potrzeb przy jednoczesnym minimalizowaniu naszego wpływu na środowisko. Wierzę, że film „Tworzymy przyjazne przestrzenie" zwróci szczególną uwagę odbiorców i uwrażliwi ich na wspomniane tematy mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, ROBYG.

Produkcja przybliża istotne kwestie dotyczące działań proekologicznych oraz zrównoważonego budownictwa, czyli idei, która zakłada projektowanie osiedli tak, aby miały jak najbardziej neutralny wpływ na środowisko. W filmie poruszane są również tematy dotyczące obszaru społecznego oraz ładu korporacyjnego. Głównym przesłaniem obrazu jest świadomość wpływu jaki działalność ROBYG wywiera na poszczególne obszary. Film w symboliczny sposób pokazuje, że można postępować w sposób uważny i etyczny, wprowadzać pozytywne rozwiązania, nie być obojętnym. To ważne, ponieważ pomaga kształtować prawidłowe zachowania i wskazuje kierunek działań dla innych firm. Dlatego ważnym aspektem tego projektu jest również jego walor edukacyjny.

Odpowiedzialność społeczna to coraz częściej analizowany termin, bo zawiera w sobie kwestie, które są istotne dla każdego z nas. Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na kształtowanie otoczenia oraz zrównoważonego rozwoju społecznego i gospodarczego, więc warto oczekiwać od nich, że będą działać przejrzyście i etycznie.

Kolejny rok pod znakiem różnorodności

Deweloper w 2023 rok planuje sukcesywnie realizować kolejne działania spójne z jego misją i wartościami. Kontynuacji doczeka się akcja „Z miłości do bioróżnorodności", która w 2022 roku miała kilka odsłon. ROBYG na różne sposoby promował rozwiązania wspierające bioróżnorodność, np. wiosną rozdając mieszkańcom miast i rozsyłając do szkół mieszanki nasion łąk kwietnych, a jesienią cebulki kwiatów. Działaniom tym towarzyszyły akcje edukacyjne.

W tym roku zostaną podjęte działania mające na celu m.in. odpowiedzialną gospodarkę wodną, w tym projekty związane z retencjonowaniem wody w miastach. Wśród pracowników i klientów aktywnie promowane będą inicjatywy i idee dotyczące różnorodności, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiet w organizacji. Konsekwentnie realizowane będą także działania edukacyjne skierowane do dzieci w wieku szkolnym oraz mieszkańców osiedli, m.in. w sprawdzonej już przez ROBYG formie bezpłatnych warsztatów. Wszystko po to, aby tworzyć przestrzenie przyjazne ludziom i planecie.

ROBYG to ogólnopolski deweloper mieszkaniowy obecny na rynku polskim od ponad 20 lat. W tym czasie spółka sprzedała 30 000 mieszkań i może pochwalić się 90 000 zadowolonych klientów.
W ubiegłym roku ROBYG i VANTAGE DEVELOPMENT połączyły kompetencje w ramach grupy TAG Immobilien. 

Nadesłał:

qacommunications_2022

Przeczytaj również: