PROFIX z kampanią reklamową w telewizji
PROFIX największy w Polsce dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową. Spoty promujące należącą do PROFIX markę narzędzi ręcznych PROLINE, można zobaczyć od 21 kwietnia w czołowych stacjach telewizyjnych, należących do grup TVP, TVN oraz Polsat.
W czasie trwania kampanii wyemitowanych zostanie łącznie tysiąc spotów. – Kreacja nawiązuje klimatem do filmów szpiegowskich. Podejście to jest konsekwencją strategii komunikacji marki, w myśl której profesjonalista zawsze korzysta z profesjonalnego sprzętu – komentuje Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu PROFIX Sp. z o.o. Reklamy można będzie zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych do końca maja.
|
Za zakup mediów odpowiada kierowany przez Oskara Ciałowicza Dom Mediowy Essencja, który jest częścią Grupy Aveex.
Nadesłał:
RedPen
|