Hydro dla Turcji
Firma Hydro, lider branży aluminium, do którego należy marka WICONA, przeznaczył blisko 100 000 Euro na pomoc w usuwaniu skutków trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii. Trzęsienie ziemi dotknęło 23 miliony osób i pochłonęło dziesiątki tysięcy istnień.
Nie można pozostać obojętnym w obliczu tak ogromnej tragedii.
|
Jedna fala pomocy napędza kolejną. Hydro dołącza do firm, które aktywnie angażują się w pomoc. Na chwilę obecną najważniejszą formą jest wsparcie finansowe, dlatego firma przekazała blisko pół miliona złotych na rzecz UNICEF, w ramach usuwania skutków kataklizmu.
Firma Hydro, a wraz z nią wszystkie powiązane brandy jest organizacją, którą charakteryzuje różnorodność kulturowa. Oddziały grupy z całego świata współpracując ze sobą, tworzą organizm działający na zasadach zrównoważonego rozwoju. Wielu pracowników Hydro w Europie ma głębokie powiązania zarówno z Turcją, jak i z Syrią. Hydro ma tam również swoje biura w Stambule i Ankarze, gdzie działa 23 pracowników koncernu. Jak podaje Hydro wszyscy pracownicy oraz ich rodziny są bezpieczni.
Hydro jest wieloletnim partnerem UNICEF Norwegia. Wsparcie na rzecz pomocy jest dodatkowym wkładem w ramach funduszy w wysokości pół miliona euro, które firma przeznaczyła w ramach dwuletniej umowy partnerskiej, podpisanej w lutym 2022 roku.
Firma angażuję się również w inicjatywy związane z wyrównywaniem szans w krajach najbiedniejszych. Są to na przykład programy innowacji społecznych i przedsiębiorczości społecznej przeznaczony głównie dla zmarginalizowanych lub zagrożonych młodych ludzi (14-24 lat). Programy te umożliwiają młodym ludziom naukę umiejętności przydatnych w XXI wieku poprzez eksperymentalne uczenie się, które, jak udowodniono, sprzyja zaawansowanym wynikom w nauce.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|