Grupa Ferro debiutuje na ISH jako zintegrowana marka
![]() |
Podczas tegorocznych targów ISH we Frankfurcie nad Menem, Grupa Ferro po raz pierwszy wspólnie przedstawiła kompleksową ofertę rozwiązań grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych.
Wydarzenie to, będące największym europejskim forum branżowym w zakresie technologii i OZE, stało się dla Grupy Ferro kluczowym momentem prezentacji strategii rozwoju i budowania relacji biznesowych.
|
Jak zaznacza Liliana Kaczmarczyk, Marketing Manager, udział w targach miał dla Ferro szczególne znaczenie. - To był nasz pierwszy wspólny występ na arenie międzynarodowej jako całej Grupy. Termet pojawiał się wcześniej na ISH samodzielnie, w tym roku chcieliśmy nie tylko zaprezentować się jako Grupa, ale też spotkać z naszymi klientami z całej Europy i pokazać im pełen zakres oferty, którą wspólnie tworzymy. - mówi Liliana Kaczmarczyk.
Nowoczesne stoisko o powierzchni 100 m² przyciągało wzrok designem i ciekawą formą ekspozycji. Odwiedzający mogli poznać bogatą ofertę marek Termet i Ferro, skorzystać z przestrzeni do rozmów i spotkać się bezpośrednio z przedstawicielami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki europejskie.
- Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się linia Termet Expert Line, a zwłaszcza pompa ciepła monoblok Termet Heat Titanium Pro, wykorzystująca ekologiczny czynnik chłodniczy R290 (propan) o niskim współczynniku GWP (3). Urządzenie to, osiągające klasę efektywności A++, może podgrzać wodę do 55°C bez wspomagania grzałką, co czyni je idealnym wyborem zarówno dla nowych inwestycji, jak i modernizacji systemów grzewczych. Wysoki poziom bezpieczeństwa zapewnia system ProTect.
- Pompa ciepła Termet Heat Titanium Pro otwiera nowy rozdział w ofercie Termetu i Grupy Ferro w zakresie OZE. To nasz topowy produkt, odpowiadający na wyzwania przyszłości – podkreśla Liliana Kaczmarczyk.
Odwiedzający stoisko mogli również zapoznać się z nowymi modelami kotłów gazowych Termet Apla, a z oferty Ferro m.in. z rozdzielaczami z zaworami autobalansującymi oraz szafkami instalacyjnymi. W segmencie armatury instalacyjnej zaprezentowano nowości takie jak zawory podkotłowe, separatory magnetyczne czy systemy do ogrzewania podłogowego: F-Power PEX, F-Comfort PERT i F-PRO, będące przykładem synergii marek Ferro i Termet.
Duże zainteresowanie wzbudziła także bateria kuchenna Filtrata – trójdrogowe rozwiązanie pozwalające na korzystanie z wody filtrowanej i użytkowej z jednego kranu. - To rozwiązanie staje się coraz bardziej popularne, bo ułatwia montaż i użytkowanie – dodaje Liliana Kaczmarczyk.
Nowości z segmentu łazienkowego i kuchennego Grupa Ferro zaprezentuje jesienią podczas targów Warsaw Home. - To i inne międzynarodowe wydarzenia branżowe, w których planujemy udział, odbywają się w drugiej połowie roku i będą koncentrować się na ofercie sanitarnej. Warsaw Home jest więc naturalnym miejscem do prezentacji odświeżone-j oferty Ferro – podkreśla Marketing Manager. - Targi ISH były dla nas nie tylko okazją do prezentacji technologii, ale też ważnym momentem spotkań i rozmów z naszymi partnerami z Europy. Mamy nadzieję, że wkrótce powitamy nowych klientów z kolejnych rynków – podsumowuje Liliana Kaczmarczyk.