Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych
Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność.
|
Kolejny raz firmy walczyły o zaszczytny tytuł oraz Znak Jakości Home Zone, będący niezwykle wartościowym wyróżnieniem w branży architektonicznej, budowlano-remontowej, aranżacyjnej oraz wyposażenia wnętrz. Jednym z laureatów jest firma WIŚNIOWSKI z kolekcją Home Inclusive 2.0.
Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny może szczycić się zdobyciem niezwykle cennego wyróżnienia i tym samym pozostawić w tyle swoich konkurentów. Jej autorska kolekcja – Home Inclusive 2.0 kolejny już raz została doceniona. Tym razem zyskała ona Znak Jakości Home Zone 2018.
Home Zone to przedsięwzięcie wyróżniające i promujące najwyższej jakości produkty i usługi, potwierdzone przez niezależne jury. Celem jest także wskazywanie przedsiębiorstw, które wykorzystują nowatorskie rozwiązania i pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm postępując zgodnie z zasadami etyki biznesowej.
Firma WIŚNIOWSKI zaskakuje nie tylko swoją pomysłowością, ale także zaangażowaniem. Nie bez powodu dewizę marki stanowią „innowacja i jakość” - firma do wytworzenia swoich produktów wykorzystuje wyłącznie najnowocześniejszą technologię i bazuje na sprawdzonych systemach, czego efektem jest niezawodność i niebanalny design.
„To kolejny sukces naszej kolekcji. Doskonale wiemy, w którą stroną podążać, aby odnieść sukces. Home Inclusive 2.0 to kwintesencja dobrego smaku, wyczucia, a przede wszystkim harmonii, która jest bardzo pożądana we współczesnej architekturze. Niezwykle cieszymy się, że nasz wysiłek, a przede wszystkim serce i zaangażowanie, które włożyliśmy podczas realizacji tego projektu, zostały zauważone i docenione” - mówi Kataryna Świderska, dyrektor marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.
Firma WIŚNIOWSKI nieustannie rozwija się, poszukując coraz to nowszych rozwiązań w zakresie jakości i technologii, nie boi się podejmować odważnych decyzji, a tym samym udowadnia, że nie ma sobie równych. Nagroda uzyskana dzięki kolekcji Home Inclusive 2.0 stanowi zwieńczenie wysiłku, który firmą włożyła, tworząc zwycięską kolekcję.
WIŚNIOWSKI
press box
Przeczytaj również:
- Eksperci Akademii CREATON po raz siódmy w trasie - rusza akcja "Lato z CREATON"
- Zgłoś swój budynek do konkursu "Obiekt Roku w Systemach Aluprof" - rusza V jubileuszowa edycja
- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość